Vad blir det för fredagsmat ikväll??

Kanske ni vill ha lite tips på vad man ska äta för middag ikväll?? Själv tycker jag ju att fredagsmaten ska vara snabblagad! Har absolut inte lust att stå någon längre tid och laga mat. För oss blir det hemlagad pizza!

Vill ni se hur jag brukar göra mina hemlagade pizzor så kan ni kolla här.


Något annat som är väldigt gott är ju plockmat av olika slag, jag föredrar ju då förstås italienskt. Kika här för lite inspiration.

Eller varför inte köra på tacostuket fast med en liten tvist, tacotårta, receptet hittar du här.


Ja, vad ni än äter så får ni ha en riktig trevlig fredag, själv ska jag försöka att inte somna i soffan allt för tidigt ;-)

Kommentarer

  1. Hrmmmm..hade nog egentligen tänkt mig hemlagad pizza....men nu när jag såg tacotårtan...

    Jag får nog valsa runt här på din fina blogg ett tag och få lite inspiration.

    Ha en fin fredag/caja

    SvaraRadera
  2. Mmm, ser verkligen gott ut!
    Men idag är vi så lata så det blir en pasta på kvarterskrogen... ;)

    SvaraRadera
  3. Vi kör på tacostuket ikväll, med kyckling denna gången. Men plockmat hade ju inte vart helt fel, det heller...

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hembakt pizza är bästa fredagsmaten!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar