Stockholmsdygn och skolläger

Och så var snart en väldigt intensiv vecka över för min del. Avslutar den med en hej dundrande förkylning som har legat på lur hela veckan och som igår när jag kom hem på em bröt ut med feber, hosta och förkylning. Ja, det var ju bra att jag fick gjort allt jag skulle under veckan i alla fall innan jag blev allt för sjuk ;-)

På Centralstationen redo för ett Stockholmsdygn.

I onsdags så åkte jag och Jonny och två kompisar till Stockholm för ett intensivt dygn. Målet var att se Bon Jovi på Tele2 arena på onsdagskvällen vilket vi också gjorde men det var absolut inte höjdpunkten på det här dygnet. Nej, det var en av de sämsta konserterna vi varit på. Ljudet var helt värdelöst och Jon Bon Jovis röst var under all kritik. Nej, dags att pensionera sig kanske....

Bon Jovi, en gång i tiden ett grymt bra rockband, nu....inte så grymma längre och var är Ritchie Sambora?? 😞

Men utöver konserten så hade vi det ändå riktigt trevligt. Vi promenerade mycket, åt och drack gott och umgicks. Och vilket väder vi hade! Stockholm är riktigt fint på sommaren. Här kommer en bildbomb:




Gänget!

Jureskogs
Det blev en hamburgare på Jureskogs.











Vi kom hem sent torsdag kväll och på fredag morgon så var det dags för mig att åka iväg till dotterns skolläger där jag skulle vara stugförälder dygn 2. Vi var på Hafstens resort som ligger i Uddevalla. Riktigt trevligt ställe, stor camping och stugby med massor av aktiviteter för barnen. Populärt för skolresor vilket jag kan förstå.

Kajakpaddling på Hafstens resort.

Lördag fm var det dags att åka hem igen och när jag kom hem så bröt febern ut. Känner mig lite, lite bättre idag och hoppas att det blir bättre allt eftersom. Har dragit i mig en grön supersmoothie som jag hoppas kan hjälpa till lite också ;-)


Kommentarer