Bestick ifrån Global i julklapp (tips på bra pris)

Innehållet innehåller annonslänkar i samarbete med Kökets favoriter.

En av mina julklappar som jag fick var bestick ifrån Global som jag velat ha ett tag. Jag är väldigt förtjust i knivarna ifrån Global som ni kanske sett i tidigare inlägg. Besticken såg jag för första gången på matmässan Passin för mat för några år sedan. Nu fick jag de då äntligen i julklapp! Så snygga tycker jag! Dyra ja, det är dem men det får det vara värt ;-)

global bestick

Global bestick


 Jag fick 2 pkt, dvs 4 par och jag tänker att man främst kanske använder dessa bestick till grillad mat eller köttbitar.

Global bestick

Tänkte tipsa er om vart du kan köpa besticken till ett bra pris om du också blev sugen på dem. Googlade lite och det verkar som att Kökets favoriter just nu har det bästa priset på besticken, det är 23% i rabatt. Du hittar dem HÄR. Skynda innan priset höjs igen :-)

Global bestick


Kommentarer