Julafton och annandag jul hos oss

Hoppas ni haft en härlig jul för det har vi haft i alla fall. Vi började med julafton här hemma hos oss med mina föräldrar, Jonnys mamma och min moster med man. Jättemysigt med Kalle Anka, god mat, julklappsöppning mer mat osv.



Juldagen fick vi andas ut lite men sedan på annandagen var det dags igen. Då kom ytterligare ett gäng hit, Jonnys bror med familj, Jonnys stora barn med familj, ett härligt gäng som åt och drack gott, öppnade julklappar osv.


julbord



Nu har vi bara slappat i 2 dagar, gått promenader i solen, tränat, ätit julmat, spelat spel osv. Nu tar vi helg och så på nyårsafton ska vi ha våra vänner hit på middag. Ska bli kul och gott med något annat än julmat förstås :-)

Som vanligt så önskade jag mig julklappar som har med mat att göra, fick bestick ifrån Global som jag önskat mig länge, citruspress, tallrikar från Mateus och så faktiskt en träningsbänk som jag önskade mig till mitt träningsrum ;-)

God fortsättning!!

Kommentarer