Smakbox "helgfest" nu i 4 olika varianter (rabattkod)

Nu är det dags för en ny Smakbox och temat är förstås "helgfest". Nytt från och med nu är att Smakbox finns i 4 olika varianter nämligen Smakbox original, Smakbox Balans, Smakbox Måltid och Smakbox Nyfiken. Läs mer om de olika varianterna på Smakbox.



Julen närmar ju sig med stormsteg så varför inte ge bort en Smakbox i julklapp? Jag har några perfekta rabattkoder för dig att välja mellan! 

3 boxar = 499 kr (ord. pris 597 kr), kod: 3MATOCHODLA
2 boxar = 329 kr (ord. pris 398 kr), kod: 2MATOCHODLA
1 box = 169 kr (ord. pris 199 kr), kod: MATOCHODLA

Och om du vill starta upp en prenumeration så ger min kod MATOCHODLA som vanligt 15% rabatt på 1:a boxen vid start av prenumeration. Bra va! 😀

Jag tänker förstås också tävla ut en Smakbox men det gör jag på mitt instagramkonto så håll ögonen öppna där så dyker den upp under dagen! @matochodla



Inlägget i samarbete med Smakbox.





Kommentarer