Tips på billiga höstlökar

Inlägget innehåller annonslänkar för Odla.nu

Nu är det dags att plantera höstlökar igen! Lagom till att man börjar bli lite deprimerad för att trädgården börjar lägga av så kan man ju faktiskt pigga upp sig genom att planera för vårens prakt och köpa lite höstlökar ;-)



Jag har aldrig lyckats speciellt bra med tulpaner förut eftersom rådjuren ju älskar tulpaner men i år så kom jag på ett sätt som i alla fall höll borta våra rådjur nämligen cayennepeppar :-) Så nu har jag köpt på mig massor av tulpaner som ska få pryda min trädgård och även några vackra liljor.


Odla.nu så finns det massor med höstlökar till bra priser. Just nu har de faktiskt 20-60% rabatt på alla höstlökar så långt lagret räcker. Ta tex den vackra liljan Asiatic Red, kostar bara 29 kr just nu. Och den här stäppliljan White köpte jag, 50% rabatt, grymt! Så in och shoppa med er!


Kommentarer