Släktkalas för Isabella

Igår hade vi släktkalas för min dotter Isabella som fyller 12 år nästa vecka. Det är alltid härligt med dessa kalas för man kan ju sitta utomhus och äta vilket vi såklart gjorde igår också. Det blev helgrillad lax och en färskpotatissallad. Tänkte bjuda på receptet i nästa inlägg. Till efterrätt blev det en fantastiskt god jordgubbsfarfaittårta, även det kommer senare

Födelsedagsbarnet!

Det blev en jättetrevlig kväll, barnen badade i vår nya pool och studsade i studsmattan och vi vuxna satt och babblade. Precis som det ska vara :-) Som vanligt hänger kameran bara med till en viss tid sedan glömmer jag alltid av den ;-)

Nya poolen. Otroligt skönt med pool i denna värmen även om den inte är speciellt vacker ;-) Den får duga tills vi kan köpa en "riktig" pool med bubblor ;-)

Lilla Hayley.

Och Milton.

Matdags!

Kul med studsmatta!

Far och dotter, Jonny och Emelie.

Allvarligt snack?


Robin

Kvällsmys i solnedgången.

Jag och min bonusdotter Emelie.

Idag är det söndag och det är lite mulet. Ska till och med bli regn senare sägs det vilket ju faktiskt är bra, det är otroligt torrt i min trädgård just nu så lite regn gör gott. Ha en trevlig söndag och håll utkik efter senare inlägg med recept.


Kommentarer