Vinn en Smakbox med temat "sommar"

180603: Tävlingen är avslutad och vinnaren är kontaktad. Se längre ner i kommentarerna vems om vann.

Nu är det dags för sista Smakboxen innan sommaren, den här gången med temat....."sommar"....såklart ;-) Och jag får förstås tävla ut en till er som vanligt. Brukar oftast köra mina tävlingar på instagram (@matochodla) men den här gången kör vi här på bloggen istället.

smakbox

Vad behöver du göra då då för att ha chansen att vinna?

1. Följ Mat & Odla på Facebook
2. Följ @smakbox på instagram
3. Beskriv i kommentarerna nedan vad du hoppas att sommarens Smakbox innehåller

Glöm inte att ange din mailadress så jag kan nå dig!

Sista tävlingsdag är lördag 2 juni kl.12!

Vill också passa på att tipsa dig om att jag just nu har en annan tävling på instagram i samarbete med Smakbox och Kavli där du kan vinna en box med heta mjukostar från Kavli. In och tävla med er!

Här ser du lite bilder från "gamla" Smakboxar:





Kommentarer

  1. Jag hoppas den innehåller något smaskigt som man kan ha med sig när man ska packa fikakorgen till badutflykten☺

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas på godsaker som passar i picknickkorgen när familjen åker på utflykter i sommar. Gärna goda snacks, kakor, kex och drycker. En blandning av nyttigheter och sånt som bara smakar gott. Hoppas få öppna en spännande box med smaker att dela med mig av!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas den innehåller något gott och nyttigt till picknicken/strandhänget. Både något barnsligt och något vuxet. Gärna någon söt överraskning som man kan ha till alla födelsedagar som ska firas i sommar :)
    /Sofie (sofie.backman@hotmail.se)

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas på någon spännande dricka och saltlakrits ääälllssskkaarr saltlakrits�� min mail: madelad83@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar också lakrits!! Grattis Madeleine, du vinner boxen!

      Radera
  5. Åh bär doppade i vit choklad. Det är sommar :)
    Mums!

    Med vänlig hälsning,
    Amanda Bach
    Amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar