Thorskogs slott

God morgon lördag! Skönt att vara hemma igen, jag har varit iväg på en 2-dagars konferens på Thorskogs slott och lika skönt som det är att komma hemifrån så är det att komma hem till familjen igen :-)

Ni kanske har hört talas om Thorskogs slott? Om inte så ligger det i Västerlanda, på väg mot Lilla Edet ifrån Göteborgshållet. De första säsongerna av Stjärnorna på slottet spelades faktiskt in här. Jättefint slott, tjusiga rum och väldigt god mat. Nu när vi var där så var det ju jättemycket snö så allt var vitt, man såg inte vad som var land och vatten, inga stigar, inte hur trädgården såg ut osv men jag kan tänka mig att här är helt fantastiskt på våren och sommaren. Vi får komma tillbaka helt enkelt ;-)

Nedan ser ni lite bilder ifrån slottet och på maten förstås..... (Alla bilder är tagna med mobilen)

thorskogs slott

Thorskogs slott


thorskogs slott
Frukosten

thorskogs slott
Lunch och middagar


thorskogs slott
Mitt rum!

thorskogs slott
Mitt badrum
Idag står det sådd på schemat. Jag ska så gurka, bondbönor, ärtor, rödbetor och lite till. Härligt när odlingssäsongen är igång!



Kommentarer