Se min första matlagningsvideo på Youtube!

Jag har fått en ny hobby ;-) Filma med både mobil och kamera. Väldigt kul, både själva filmandet och sedan att redigera ihop alla klipp. Håller på att pröva mig fram just nu, känner mig verkligen som en nybörjare men det är sjukt kul och jag lär mig nya saker hela tiden.

Vad gjorde man innan Youtube?? Hittar så himla mycket där, behövs ju inte gå kurser längre, allt finns på Youtube. Så även jag faktiskt ;-) Vill ju ha någonstans att lägga ut mina filmer så jag har startat ett konto där jag kommer lägga mina filmer. Och som sagt var, jag är verkligen nybörjare så tänk på det om ni kikar in, be nice ;-)

Min första matfilm blev en film om hur man gör broccoli- och blomkålsmos. Det är ju väldigt enkelt att göra så det passade bra som en första film. Kika gärna om du har lust!







Kommentarer