3:e advent med pepparkaksbak och en julgransköp

Bara en vecka kvar till julafton idag! Är ni på G med er planering? Jag tror jag har koll på läget. Idag var vi och köpte gran så den ska vi klä imorgon. Gran check ✅ Idag har vi bakat pepparkakor vilket barnen krävde ;-) Mysigt med bak och julmusik i bakgrunden. Pepparkaksbak check ✅

pepparkaksbak


Rasmus dekorerar

Tjusiga!

Full koncentration

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och firade min mamma som fyllde år i veckan som gick. God mat, god efterrätt. Var tvungen att ta kort på hennes lilla tomteby som min mamma alltid bygger upp varje år ute på sin altan. Visst är den söt!




3:e advent idag, så givetvis har vi fikat och druckit glögg. Hoppas ni också haft en härlig advent. Nu kör vi en veckas jobb till sedan blir det 2 veckors julledighet, ska bli så skönt och välbehövligt!

glögg

advent
3:e ljuset brinner.

adventsljusstake



Kommentarer