Vår lördag med gäster och pulled pork i Crock pot

Söndag igen och vi har slappat så gott som hela dagen. Nja, inte hela, Rasmus har spelat fotboll och jag fick också lite träningstid  nu på eftermiddagen. Lagade himla goda kycklingfrikadeller idag men de får ni receptet på imorgon, jag tänkte först berätta lite om gårdagen då jag gjorde pulled pork i min Crock pot.

Vi hade gäster igår och jag bjöd då på pulled pork. Lika gott varje gång! Det var min barndomsvän Katja och hennes familj som var här, lika trevligt varje gång. Köttet gick i Crock poten 7 h, receptet hittar ni via ovan länk.

tacos med pulled pork

pulled pork

Dukade med mina fina Mateustallrikar. Älskar Mateus! Önskar mig alltid dessa i julklapp så nu har jag fått ihop ett gäng. Nu ska jag börja önska mig assietterna istället.

mateustallrikar

Till efterrätt blev det en kolapaj som blev himla god men stenhård.....kokade kolan för länge. Alla satt och kämpade väl med att dela den. Jag är verkligen inte bra på att baka, får hålla mig till matlagning istället. Dock känner jag att jag måste testa receptet en gång till, pajen blev så himla god. Får återkomma med det receptet då 😏

Varför är det så himla kul med Snapchat!? 😆


Ha nu en härlig söndagskväll! Jag ska kika lite på Netflix, får nog bli ett avsnitt av The 100.


Kommentarer