Ny matta och besök på JOS hälsocafé

Vaknade upp till en härlig höstdag idag här i Göteborg. Alldeles frostigt ute i trädgården och någon minusgrad och alldeles klar himmel. Är hösten och vintern så här varje dag så kan man ju stå ut ;-) Passade på att ta lite kort när solen sken, det blir ju så mörkt så snabbt på em så jag hinner ju inte annars.


Vi har köpt en ny matta till vardagsrummet som jag blev så himla nöjd med så den måste jag visa er ;-) Från Ellos! Gick ut i trädgården en snabbis också och tog lite kort på de frostklädda växterna, fint!



Måste tipsa er om ett superbra salladsställe som ligger i centrala Göteborg. Jag och några jobbarkompisar gick ut och åt på lunchen, till ett ställe som låg på Lilla Kyrkogatan, JOS Hälsocafé.

Menyn på en kaklad vägg!



Precis sådant ställe som jag älskar. Härligt, fräscha sallader, pokebowl, wrap osv. Jag tog en kycklingsallad och den andra tallriken ni ser nedan är en pokebowl. De hade också många olika juicer, de måste jag testa nästa gång.

Gå hit om ni är i närheten!

Kycklingsallad, med pesto och grönsaker.

pokebowl
Pokebowl



Kommentarer