Black friday, kesoplättar och helgplaner

Ja, är ni redo för Black Friday nu då? ;-) Går ju liksom inte att undvika, varenda reklamplats är fylld och varenda tv-reklam. Jag tycker oftast man blir besviken när man försöker hitta fynd på denna typen av dagar, ta tex mellandagsrean, jisses, bara skit för det mesta. Men imorgon tänkte jag kolla in en del sajter för att se om jag kan hitta lite julklappar, får väl se hur det går ;-)

kesoplättar


Idag gjorde jag en rätt som jag inte gjort på länge, vet inte varför för det är ju faktiskt himla gott! Kesoplättar, eller rättare sagt Croque Monsieur på kesoplättar. Det tar en stund att steka dessa plättar men väl värt det tycker jag. Testa själva! Glutenfritt och snålt med kolhydrater :-)

kesoplättar

Nu längtar jag till helgen! På lördag händer det inget speciellt, hoppas på lite skön hemmatid och på söndag ska vi hem till mina föräldrar då pappsen fyller år.

Snart första advent också, tänkte snart börja tipsa er om härliga advents- och julrecept. Ja, nu vet jag vad jag ska göra på lördag, inlagd sill!

P.S Ni vet väl att ni fortfarande kan tävla om en Smakbox! 1 dec är sista tävlingsdagen!



Kommentarer