De Buyer - Mitt favoritmärke på stekpannor

Innehåller annonslänkar.

Ni som har följt mig ett tag vet kanske att jag har ett favoritmärke på stekpannor nämligen De Buyer. Dessa stekpannor är gjorda av kolstål som vid användning blir mörkare och mörkare. De är behandlade med bivax och kan användas på alla värmekällor. När dessa stekpannor väl är "instekta" så är det inget som fastnar i dem. Jag älskar alla mina De Buyer pannor, har en grillpanna, en stekgryta och två stekpannor ;-)

De Buyer



De Buyer

Just nu har Kitchen Time väldigt bra pris på alla sina stekpannor inkl De Buyer, upp till 50% rabatt faktiskt. Jag har bland annat den här lilla De Buyer på 24 cm, perfekt för tex omelett! 

Har du något favoritmärke på stekpannor? Tipsa mig gärna, man kan nämligen inte har för många! 😜

De Buyer



Kommentarer