Risenta fröbröd - en av produkterna i Smakboxen

I veckan som gick fick jag en ny Smakbox vilket ni som följer sidan på fb kanske har sett, kika in där annars så ser ni videon när jag öppnar Smakboxen.

fröbröd


I boxen som för övrigt innehöll en massa godsaker så fanns det en fröbrödsblandning från Risenta som jag testade. Det blev faktiskt jättegott brödet och väldigt mättande så ser ni den i affären så testa eller.....vill du kanske testa just den här Smakboxen så vet jag att dom har ett gäng lådor kvar och genom att använda koden MATOCHODLA så får du 15% rabatt på din första låda, bra va! ;-)


Tillsätt vatten, salt och lite honung.

Det medföljde en pappersform.

Risenta fröbröd
Klart!


Kommentarer

  1. Mmm, den måste jag kika efter. Gillar deras andra bröd och bak-mixer.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar