Ekostore - en ekologisk matbutik i Göteborg

Idag var jag och handlade på Ekostore här i Göteborg. Ekostore är precis som det låter en ekologisk matbutik som har det mesta du kan tänkas behöva och allt är ekologiskt. Dom har frukt och grönt, charkdisk med kött och ost, drickor, mjölkprodukter och massor med torrvaror.


ekostore
Stort utbud av ekologiska varor!

Jag skulle ju faktiskt inte köpa något när jag gick in utan bara kolla på deras utbud men det vet ni ju hur det brukar gå ;-) Jag fick med mig lite grejer i alla fall. Köpte lite från grönsaksdisken men även lite ekologisk fullkornspasta till kidsen (jag äter ju inte pasta), honung, pressad citron på flaska (som  bara innehöll pressad citron!), juice och kokosgrädde. Köpte också några bitar av mitt favoritmellanmål nämligen Rawbite. Så himla goda och består bara av nötter och frukt. Har ni testat??

Så är ni i Göteborg och runt Ekelundsgatan så gör ett besök!





Kommentarer