Jag är nominerad i Matbloggsprisets kategori "Bästa grillinnehåll" :-)

matbloggspriset


Fick ett himla kul mail häromdagen där det stod att jag var nominerad till Matbloggspriset i kategorin "Bästa grillinnehåll"! Så himla kul och vilken ära :-)

Ja, denna sommaren har det verkligen blivit mycket grillning för mig och jag har gett mig in i en annan dimension av grillvärlden som jag inte varit inne så mycket på tidigare nämligen BBQ-grillningen, dvs grilla lååååångsamt vilket har varit jättekul och framför allt jättegott! Ni hittar alla mina grillinlägg HÄR.

Matbloggspriset hålls som vanligt på Mitt Kök mässan i Stockholm den 6 november där då även själva prisutdelningen är. Försöker just nu få fram om jag kan vara med på plats vilket ju givetvis hade varit kul men vi får se hur det löser sig. Jag är i alla fall jätteglad för nomineringen!

Ni kan faktiskt vara med och påverka i en annan kategori nämligen Folkets val. Där väljer man helt enkelt att nominera sin favoritblogg och det kan du göra HÄR fram till den 12 oktober. In och nominera med er!




Kommentarer

  1. Grattis till nomineringen, vad kul! Håller tummarna att det går bra och att du också kan vara på plats och uppleva allt skoj. Hälsningar Södermanland

    SvaraRadera

Skicka en kommentar