Kära tomten jag önskar mig......

......ett stativ! :-) Ja, som matnörd finns det ju hur mycket som helst att önska sig och jag har så gott som varje jul haft en lång önskelista ifrån Bagaren och Kocken. I år har jag dock inte önskat mig någon matlagningspryl (även om jag givetvis blir glad om jag får något) utan något som förhoppningsvis ska få mina matbilder att bli bättre nämligen ett stativ :-)


Bild lånad från Netonnet.

Min kamera som jag använder heter Sony Nex 5r som är en spegellös systemkamera, liten och smidig. Än så länge har jag dock bara standardobjektivet men förhoppningsvis ska det inhandlas inte bara ett till utan två i mellandagarna ;-) Men.....ett stativ tror jag kan göra mycket för mina bilder, jag har alldeles för darriga händer för att få bra skärpa. Använder ni andra matbloggare stativ?

Vad önskar ni andra er av tomten??

Kommentarer

Skicka en kommentar