Härligt solig morgon


Onsdag betyder som vanligt ledig dag för mig. Hemma med lille Rasmus och myser och äntligen är vädret så pass bra att vi kan vara ute också! Att vara ute i trädgården är en helt ny upplevelse för honom och han tycker det är jättekul. Idag tänker jag passa på att sitta lite i solstolen medans han leker, härligt :-)




Morgonen inleddes med god frukost bestående av äggröra med paprika och champinjoner, avocado och krämig brieost, gott, gott!


Är så himla glad över mina julstjärnor som fortfarande i slutet av mars är jättefina! När vi var på Kanarieöarna så såg vi julstjärnor överallt i alla rabatter så om dom överlever fram till sommaren så tänkte jag ställa ut dom på altanen.

Kika gärna in lite senare för då kommer mitt tredje och sista påskrecept till "Grönare högtider". En riktig goding och försmak på sommaren :-) Glöm heller inte att gå in HÄR för att vara med och tävla med ditt eget gröna påskrecept, du kan vinna en Kitchen Aid, andra priset är inte heller så pjåkigt, en gjutjärnsgryta av märket Le Creuset ;-)

Kommentarer