Lyx för mig!


Att kunna gå rakt ut genom altandörren, ta ungefär 10 steg och sedan kunna plocka en näve blåbär för att sedan gå tillbaka dom 10 stegen (+ några till in i köket) och lägga dom i min morgonshake.....det är lyx för mig!!! :-)

Min shake gör jag så här: mixa ihop ca 2½ dl yoghurt, 1 dl juice, 1 banan, en näve blåbär, några frusna bär som tex jordgubbar eller hallon. Servera detta till en kopp kaffe och ett ägg och din dag får sig en bra start!
En god shake, en kopp kaffe och ett ägg, min favvofrukost!

Isabella föredrar sin äggmacka....
....och Rasmus får gröt!



Kommentarer

  1. Verklig lyx!!
    Våra blåbär e inte mogna ännu... tror jag, måste ut i skogen och kolla!

    SvaraRadera
  2. Kris: dom vi har i skogen har inte kommit lika långt som de jag har i trädgården :-)

    SvaraRadera
  3. Va! Här är blåbären inte i närheten av klara, lyllos dig!

    SvaraRadera
  4. Det skulle jag också vilja kunna göra! Men jag får hålla mig till det som går att ha hemma i köksfönstret.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar