Vinn ett blåbärspaket från Aromia!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Ja, då var det dags för ännu en tävling i samarbete med Aromia. Vill du vara med och tävla om ett härligt "Blåbärspaket"? Fortsätt då att läsa.....

Paketet innehåller ett smaksatt kaffe med blåbär- och vaniljsmak, en påse svart te smaksatt med blåbär, vanilj och blå malva och en sylt med punsch/blåbärssmak.

Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är detta:
  1. Gå in och kika på Aromia´s hemsida och välj ut vilket smaksatt kaffe som du tycker verkar godast och skriv i kommentarsfältet vilket du valt. (Själv tycker jag "påskkaffet" låter spännande)!
  2. Vill du ha dubbel vinstchans så länkar du till tävlingen via din blogg eller hemsida. Glöm då inte att skriva i kommentaren att du länkat.
Tävlingen pågår under 2 veckor och sista dagen för att vara med är 16 mars kl.19.00. Efter det så lottar jag ut paketet till någon av de som lämnat rätt svar.

Kommentarer

  1. Här faller valet på Whiskey, som att dricka en alkoholfri Irish coffee känns det som. Perfekt för en måndagskväll:)

    SvaraRadera
  2. Jag hade valt Schweiser/After Eight, är typ världens mint/choklad-älskare så det låter riktigt spännande med kaffe i den smaken :)

    Mvh//Malin
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Päronkonjaksvarianten! Xanté är ju vansinnigt gott och med kaffet till måste det ju vara "himlen runt hörnet" !

    SvaraRadera
  4. Anders Eskilsson ( facebook )1 mars 2011 kl. 22:59

    Påskkaffet verkar inte att vara helt fel !

    SvaraRadera
  5. Jag gillar Kardemummabullar och tror att ett kaffe smaksatt med kardemumma är den perfekta bantning - ingen bulle bara kaffe! (med lite mjölk i naturligtvis).

    SvaraRadera
  6. Jag skulle välja "Blueberry muffins". Jag älskar blåbär och jag älskar muffins. Det kan ju inte bli bättre! Tack för tipset om sidan :)
    Mvh Sara Nilsson

    SvaraRadera
  7. Jag har testat några olika kaffe-smaker hos aromia sen tidigare och min favorit än så länge är Wienernougat kaffet :) Mvh Martina Pasanen

    SvaraRadera
  8. Päronkonjak måste nog bli min favorit. Xanté är ju gott och att nu få den smaken i alkoholfritt måste ju bara bli ännu bättre. Men jag hoppas jag vinner blåbärsvarianten för jag gillar verkligen blåbär också.

    s_ilkert@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är jätte nyfiken på Blueberry muffins smaken.
    Jag älskar nybakade blåbärs muffins till kaffet.Den här kombinationen kanske är ett bra sett att tappa nåt kilo. M v h Linda

    SvaraRadera
  10. Hasselnöt/Choklad finns inte i sortimentet, men jag skulle ta en av varje och blanda :-) Annars är julkaffet en riktig hit!

    (Men det är ju svårt att lämna RÄTT svar på en sådan fråg ;-) )

    Jag har länkat: http://mammamuh.blogg.se/2011/february/bloggtavlingar-i-mars.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  11. Grand Marnier kan ju bara inte bli fel... Jag älskar kaffe och jag älskar Grand Marnier så den kombinationen måste bli oslagbar. Jag tycker egentligen att de flesta smakerna är intressanta och skulle vilja prova många fler.

    marianne.eriksson373@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Whiskey.
    Underbart att kunna dricka lite "kaffedrink" med topping av vispgrädde och ändå få köra bil.

    SvaraRadera
  13. Jag älskar Kahloa dvs white russian, så kaffe smaksatt med Kahloalikör skulle vara min favorit, är stor te och kaffedrickare, älskar att testa nya sorter och blåbärs te verkar vara supergott.

    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. jag hadde valt mint choklad kola smak halssenör smak det gillar jag missan109@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. äggtoddykaffet verkar spännande och väldigt passande till påsk, Tänker på äggtoddy som man fick som barn, mums...
    Jag länkar från min blogg mer bild..
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  16. Min favorit måste helt enkelt bli Blueberry Muffins-kaffet - det blir som kaffe med blåbärsmuffins i ett... Mums! På min blogg hittar du en länk till tävlingen:
    http://matmamman.wordpress.com/2011/03/02/jag-tavlar-om-ett-blabarspaket/

    SvaraRadera
  17. Tycker det verkar som päronkonjak kaffet verkar häftigt. Det låter som en väldigt spännande blandning tillsammans med kaffe. Man kanske kan slänga in lite varm päronsoda att förgylla smaken?

    SvaraRadera
  18. Påskkaffet med smak av apelsin och vanilj låter spännande,det skulle jag gärna prova.Men måste erkänna att den blandningen hade jag aldrig kommit på själv.

    Har varken egen Blogg eller Hemsida,men länkar denna sidan till min facebooksida.

    Margoth Östman
    felixluna@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. Blomman av kaffe älskar blomman Vanilla Planifolia.
    En romantisk Romeo & Julia.
    Till mumsiga blåbär de säger Ja.
    Låter nästan för bra!
    En smakfull orkidé.
    Är en lysande god idé!

    SvaraRadera
  20. Päron-konjak låter spännande och gott!

    SvaraRadera
  21. Blueberry muffin låter som något man nästan måste prova.

    SvaraRadera
  22. Jag tycker wienernougat kaffet verkar godast! Men det var svårt att välja.. Blueberry muffin verkade inte helt fel heller.. Och jag har även länkat i min blogg för jag vill veeeerkligen vinna! :) http://sandralander.blogg.se/2011/march/tavla-och-vinn-produkter-fran-aromia.html

    Mvh Sandra

    SvaraRadera
  23. Tosca lät spännande (men smaksatt kaffe?!)

    SvaraRadera
  24. Hej
    Jag valde päron konjak te :) undrar hur den smakar. jag länkar din blogg från min

    SvaraRadera
  25. För min del får det gärna vara jul året om så jag röstar på julkaffet!

    SvaraRadera
  26. Lagom till fettisdagen tycker jag att kardemummakaffet låter fantastiskt gott!

    SvaraRadera
  27. Är jättegärna med och hade valt päronkonjak som jag tycker låter som en alldeles utmärkt smakkombination
    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/03/blabarspaket.html

    SvaraRadera
  28. Päronkonjak låter spännande, annars är jag lite insnöad på Baileyssmaken.

    Ingen länk möjlighet tyvärr.

    Mariana Juliander
    haltarsbo_13@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Vi är verkligen en blåbärsfamilj så denna vinst vore perfekt för oss.

    En kompis skrev på fejjan i veckan att kardemummagrädde var väldigt gott till kaffet. Så varför inte bara kardemummakaffe utan grädde och spara lite kalorier där. Så det hade jag provat.
    ha en trevlig torsdag. Mvh Anna

    SvaraRadera
  30. Är med!
    "Schweiser/After Eight" kaffet lät väldigt gott.

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  31. "en påse svart te smaksatt med blåbär, vanilj och blå malva"

    Detta är förmodligen inte rätt svar, men jag dricker ju aldrig kaffe, senast var för 40 år sedan och då hällde jag ut det i slasken när ingen såg. Jag får kväljningskänslor när jag kör förbi kafferosteriet.

    SvaraRadera
  32. jag väljer päronkonjak

    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Kaffe med tosca smak tycker jag låter intresant! eller den med hallon/grädde....eller after eight...
    De hadde ju så många olika det är nästan svårt att välja bara EN!
    jag vill gärna ha en extra lott:
    http://barbados.blogg.se/2011/march/16-mars-blabars-paket.html

    SvaraRadera
  34. Åh vilket mumsigt paket, jag är jättegärna med och tävlar!

    Det smaksatta kaffet som jag tycker låter mest spännande är vanilj! Jag är fruktansvärt svag för vanilj, så det här kaffet skulle jag definitivt älska :)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. "Schweiser/After Eight" kaffet lätt gott =)

    jasmina.matic.87@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Vilken underbar vinst, blåbär är det bästa jag vet! Eftersom jag är en blåbärstjej hade jag såklart valt Blueberry Muffin-kaffet. Fast å andra sidan verkar det ju inte helt fel med Choklad-kaffe.. :-)

    SvaraRadera
  37. Kaffe med Hasselnöts smak låter väldigt gott.

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag skulle välja Irish Cream. Låter frestande!

    /kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. 1. Grand Marnier låter riktigt gött. Påskkaffet skulle nog passa till lite marsipangodis. Blåbär är smarrigt värre :-) mail: anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med! Jag tyckte faktiskt att kaffe med blåbär och vaniljsmak lät godast :-) Hade jag gärna velat testa!

    mail: bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hatar kaffe men älskar After Eight så ja den blir det nog.
    http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/march/tavla498.html
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  42. 1). Jag blev lite smått kär i kaffe med vaniljsmak och kaffe med choklad & banan smak! OMÖJLIGT att välja! :)

    2). Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/march/tavling-28.html#comment

    Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej hej klart att man är med! Jag tycker att Wienernougat.(Kaffe smaksatt med choklad, grädde och hasselnötsarom. Bryggmalet.) den låter sjukt god!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  44. Hej!
    Blåbärs-muffins-kaffe låter ju riktigt spännande. Och eftersom blåbärsmuffins är supergott så skulle jag välja det smaksatt kaffet.
    Hälsningar Erika A

    SvaraRadera
  45. katrin.thor@home.se4 mars 2011 kl. 15:44

    Hej!! En klar favorit är ju hallon & grädde, och tror på den smakesättningen på kaffet. Spännande!

    SvaraRadera
  46. Hej! Är gärna med och tävlar om detta härliga blåbärspaket, tycker att julkaffet låter väldigt gott, inte för att jag längtar till jul men det var härliga kryddor i det kaffet. Har länkat för dubbel chans http://liselottess.blogspot.com/2011/03/blabarspaket-16-mars.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  47. Hej! Jag är gärna med :)
    Jag blev intresserad av choklad-smaken. Lät himla festligt!

    Har länkat här:
    http://turkost.blogspot.com/2011/03/blabar.html.

    Trevlig dag! mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  48. Hejsan!

    Jag gillar kaffe!
    Smaksatt av blåbär och vanilj hoppas jag på att få testa!
    För det låter som det vore det bästa!!
    Att jag gillar blåbär är ingen hemlighet,
    så håller tummarna hårt för detta paket!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  49. Jag vill absolut vara med och tävla! Jag skulle välja hasselnötssmaken. Jag älskar hasselnöt i precis allt :) Tipsat om tävlingen för extra chans att vinna har jag gjort här: http://testarturen.blogspot.com/2011/03/blabarspaket-163.html

    Hälsningar
    Erika Wilhelmsson

    SvaraRadera
  50. Tävlar gärna med en lott!Kaffet som är smaksatt med kanel låter mest intressant:)
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag tyckte påskkaffet lät gott
    Länkat på www.sopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  52. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! Min favoritsmak bland deras sorter är choklad :) Tyvärr har jag ingen blogg så kan inte länka, håller tummarna för vinst ändå!

    sofia_piccolina@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Grand Marnier passar med kaffesmak perfekt.

    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  54. Påskkaffe låter gott!


    tessa_5@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är gärna med!
    Jag tycker att vaniljkaffe låter gott.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/03/16-mars-vinn-ett-blabarspaket-fran.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  56. ohh kaffet Kahloa låter super gott :) vilka smaker dom hade :)

    har länkat för 2 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/march/blabars-paket.html#comment

    skulle bli en härlig födelsedagspresent åt mej själv ;)

    SvaraRadera
  57. Päronkonjak är en favorit så varför inte det i kaffekombination? Eller påskkaffe! Måste man välja bara en?

    Och en länk: http://evamar.blogg.se/2011/march/blabarspaket-16-mars.html

    SvaraRadera
  58. Jag tycker att låter spännande!
    Schweiser/After Eight.

    Jag har länkat;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/03/jag-tavlar-hos-mat-och-odla.html

    SvaraRadera
  59. Jag skulle absolut vilja smaka på äggtoddy då jag ännu inte provat detta. Kan ju inte vara annat än gott! Hälsn Annelie annelie.gustafsson@yahoo.se

    SvaraRadera
  60. Hej! Jag deltar gärna =) Jag tycker att smaken "Hallon/Grädd" låter riktigt intressant.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din tävling, och väljer "påskkaffe". Länkar i min sidebar på bloggen också.
    Ha en fortsatt bra tisdag!

    SvaraRadera
  62. Cream Karamell låter både gott och intressant! =) Perfekt för mig som precis lärt mig dricka kaffe eller ska man säga fortfarande är under upplärning.

    mobergo@msn.com

    SvaraRadera
  63. Jag skulle gärna testa kaffet Schweiser/After Eight.

    fox_box005 (a) hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Absoluta favoriten är Kardemummakaffe!!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  65. Kaffe Kahloa - underbart!

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  66. Påskkaffe - hoppas det inte smakar gammal häxa! :)

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  67. Äggtoddykaffe låter mysigt nu till påsk!!

    Mvh Birgit

    svartochlila@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag tycker att Whiskey låter som en spännande smak. Hoppas vinna blåbärspaketet då jag har barnbarn som också är teälskare :) Må så Gott!

    famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Jag tycker att påskkaffet låter mycket spännande! Jag är med och tävlar, vilken mysig sida det verkar vara!!

    petra_fridlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. 1. Päron-Konjak Kaffe låter riktigt spännande.

    2. länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2011/03/tavla-om-blabarspaket.html

    SvaraRadera
  71. Wienernougat kaffet låter väldigt spännande.

    kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Wienernougat eller Päroncognac...... blir sugen på att smaka båda. = )

    SvaraRadera
  73. Apelsin/Choklad är jag säker på är en god blandning. Men jag har aldrig smakat den. Choklad i kaffe är mums och apelsin gör säkert att det blir lite syrligt också. Mums.

    SvaraRadera
  74. Åhh jag blir så sugen på hasselnötskaffet, det med rostade hasselnötter, MUMS!

    SvaraRadera
  75. Jag satsar på påskkaffet, kaffe smaksatt med apelsin och vanilj låter gott
    ullaisa
    ubhagglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Mm, påskkaffet verkar riktigt gott. Verkar vara en härlig blandning av smaker.

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Blåbärsmuffins kaffet låter ju spännande sensationellt. Och eftersom blåbärsmuffins är supergott så skulle jag välja det kaffet.

    armina.tanja.savanovic@hotmail.se

    SvaraRadera
  78. Åh, vilken tur att jag hittade denna tävling innan den hann gå ut !! :)

    Jag tycker att Schweiser/After Eight låter väldigt spännande! :)

    Länkar också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/matochodla-16mars.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  79. Irich coffe supergott alkoholfritt.

    Hälsningar
    anleja91@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar