Praliner från Passion för mat


Vad tror ni om dessa läckerhet till eftermiddagskaffet? :-)

Idag har vi varit på matmässan Passion för mat här i Göteborg och inhandlat diverse härligheter. Jag njöt av varenda sekund jag var på mässan och jag tänker förstås visa bilder och berätta om den lite senare. Först tänkte jag visa er vilka härliga praliner jag fick köpt där. Visst ser dom goda ut. Jag kommer inte riktigt ihåg vad alla hette men den ena är med havssalt, en är med lakrits och citron, en är med viol och den sista är med saltlakrits. (Ja, jag älskar lakrits!)


Med havsalt på toppen.
Viol


Pralinerna görs av "Flickorna Karnold" och som ni ser nedan så hade dom en hel del att välja mellan, så det var inget lätt val inte ;-) Återkommer förstås med smakbetyg!

Hur ska man kunna välja här?

Kommentarer

  1. Matmässa låter inte fel, synd ena halvan av köket har jobblördag annars hade vi tagit en Göteborgshelg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar