Tävlingsdags!!

Ja, då var helgerna över och dags att börja jobba för fullt igen. Känns som det är långt till våren men rätt som det är så är den väl här! Vi börjar med en tävling tycker jag :-)


För er som följer bloggen så har ni säkert sett att jag och flera andra bloggare hade en tävling innan julen i samarbete med Kelda som hette Keldas soppjakt. Hoppas att det var några av er som vann, kanske t.o.m resan till Kanarieöarna!.....om inte så har ni nu chansen att vinna några presentcheckar så ni kan testa "Soup in a cup" om ni inte gjort det ännu. Jag lottar ut några stycken, 6 st vinnare får 3 st presentcheckar var, värde 25 kr styck.

Det enda ni behöver göra är att svara på en fråga och eftersom det snart är dags för odlingssäsongen att starta så tar vi en odlingsfråga ;-) (svaret finns här på bloggen):

Var brukar jag odla min squash?

Lämna svaret senast den 16 januari kl.19.00 i kommentarsfältet, glöm inte erat namn och mejladress!

Kommentarer

  1. Du brukar odla din squash i komposten för och snabba på komposteringen!

    henrik(At)galne.se

    SvaraRadera
  2. I komposten.
    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/soppa_10.html

    SvaraRadera
  3. Hej! Är gärna med och tävlar, svaret är i komposten. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  4. Klart jag är med! Du odlar squashen i komposten - smart förresten, någon användning ska ju komposten vara till, blir snyggare också och näringen är ju inte fel.

    God fortsättning!
    /Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Komposten.. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är med
    svar: I komposten! :D

    angelica.ljungkvist@live.se

    SvaraRadera
  7. enligt bloggen så odlar du i din kompost för det är varmt och går snabbt...vore topp att vinna lite soppa till min dotter som slarvar så med sin mat.. från en orolig mor

    SvaraRadera
  8. I komposten :)
    pannan_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Svar: I komposten

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  10. i komposten! :)
    http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/january/tavla343.html har tipsat också!
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Svaret är: I komposten!
    Mvh: saranilsson_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Rätt svar... I komposten.. i lådor så att rötterna tränger långt ner i komposten :)
    Klart man är med och tävlar ;)

    stina_soderman@yahoo.com

    Trevlig tisdag!

    Kram Stina

    SvaraRadera
  13. Svaret är komposten. Det ska jag själv testa (om snön försvinner) =) Värmande soppa skulle vara gott tills det blir odling. empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med!
    Svar: I komposten.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/16-jan-vinn-kelda-soup-in-cup_11.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  15. Jag vill jättegärna vara med och tävla!

    Och du odlar givetvis squashen i komposten! :)

    SvaraRadera
  16. I komposten!! :-)
    Jag kniper oxå en "lott" och hoppas på tur.

    Camilla

    SvaraRadera
  17. I komposten.

    tar en lott och hoppas på turen.

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. I komposten!
    Jag är gärna med :-)

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  19. Vill gärna vara med! Svaret är förstås: I komposten!

    SvaraRadera
  20. Självklart vill jag vara med och tävla! =)
    Du brukar odla squashen i komposten då rötterna förbättrar och skyndar på komposteringen.

    SvaraRadera
  21. I komposten !


    Margoth Östman
    felixluna@hotmail.se

    SvaraRadera
  22. Du odlar den i komposten. Tack för en trevlig blogg :-)

    heavensevens@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Smart nog i komposten. Jag är gärna med.
    tessan.scilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är med! Du brukar odla den i komposten.
    Lindali__88@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag vill gärna vara med :)
    Rätt svar är komposten!

    Mvh Emma
    emmafortuna@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med :)
    Svar: komposten

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  27. Svar:Komposten
    jasmina.matic.87@gmail.com

    SvaraRadera
  28. I Komposten :)

    Mvh//Malin
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Vill absolut vara med och tävla och svaret är i komposten

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/january/vinn-kelda-soup-in-a-cup.html

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. I komposten!

    Vill inte skriva min mail i en kommentarsruta men du når mig enkelt via min blogg:

    evamar.blogg.se

    SvaraRadera
  31. Hej! Jag är givetvis med även jag! Du brukar odla den i komposten! Hoppas på tur och länkar såklart också vidare så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/16-jan-vinn-kelda-soup-in-a-cup.html

    Ha det gott så länge!
    Mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar