One more slice - min mors dags present :-)


Igår fick jag den här härliga kokboken av min dotter (fast jag tror nog pappa hade hjälpt till och handlat☺). Leila Lindholms nya bak/kokbok som innehåller massor med trevliga recept på pizza, pasta, pannkakor, surdegsbröd och söta bakverk. Satt nästan och dregglade när jag bläddrade igenom den! Nu kommer vi till det svåra.....vilket recept ska jag börja med??? Kanske ett utav alla brownierecept, den med Nutella i verkar god ☺.





Bilderna i boken är riktigt fina, härliga färger och att mycket är italieninspirerat gör ju inte det hela sämre.

Kommentarer

  1. Ja. här ska mödrarna baka så att det står härliga till!

    SvaraRadera
  2. Visst är det en underbar bok! Fick den i present av min man för ett par veckor sedan (sånt ger guldstjärna, hi,hi). Har bläddrat fram och åter och hittat en massa smaskigt!

    SvaraRadera
  3. Boken är underbar, precis som Leila är. Missar inget av hennes TV-program

    SvaraRadera
  4. Jag har också köpt den där boken. Livsfarlig är den! Vill bara ställa mig och göra allt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar