Tävling - Vinn entrébiljetter till "Passion för Mat"


Jag har ju tidigare berättat lite om matmässan "Passion för Mat" som kommer att äga rum i Eriksbergshallen, Göteborg den 26-28 februari.

Utdrag från mässans hemsida:

"På mässan hittar alla matentusiaster ett utsökt urval av handplockade producenter och råvaror från kvalitetsinriktade leverantörer inom mat och dryck. Här väntar tips och idéer om matlagning och alla kulinariska lockelser kring det dukade bordet. I mässans Köksskola medverkar flera kända kockar som ger tips om råvaror och matlagning. Självfallet kan man även köpa utställarnas produkter direkt på mässan".

Jag utlovade ju tidigare en tävling och nu är den igång, det ända du behöver göra för att vinna ett par entrébiljetter är att lämna en kommentar här under inlägget. Länkar du med bild hit till tävlingen ifrån din egen blogg så får du såklart en extra lott.

Tävlingen pågår till den 1 februari kl. 19.00. Observera att mässan är i Göteborg!
Lycka till.....☺

Kommentarer

  1. jag gillar finsk SÖT lakrits, men det där, kanske vågar jag testa..

    SvaraRadera
  2. Dem skulle jag väldigt gärna vinna - länkar såklart från bloggen.

    SvaraRadera
  3. Känner redan hur smaklökarna ger sig till känna - synd bara att jag kan gå en av dagarna tre! Fast det är kanske tur med tanke på vikt och plånbok =)

    SvaraRadera
  4. åå det vill jag vinna då jag ska till och börja matblogga och starta egen verksamhet inom mat. skulle vilja ha lite inspiration om mat.nsjälvklart länkar jag till din sida.

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad spännande. Jag vinner gärna biljetter :)

    SvaraRadera
  6. Det där lät gott. Ett par sådana biljetter hade jag inte haft något emot att få vinna.

    SvaraRadera
  7. Det hade varit en mässa för mig..! Hoppas på tur att jag vinner! =)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Ett par biljetter skulle vara perffa!!!
    mvh Marina

    SvaraRadera
  9. Var där förra året! Jättetrevlig mässa!!

    SvaraRadera
  10. Åh, jag skulle gärna vilja gå på den mässan och vill självklart vara med i din tävling. Nu håller jag tummarna;-)

    SvaraRadera
  11. Är gärna med och tävlar om de biljetterna
    Mvh. Malin Pettersson

    SvaraRadera
  12. Den mässan måste man bara åka på och mysa bland alla godsaker!

    SvaraRadera
  13. Hoppas på biljetter med en härlig dag av god mat/dryck och min goa man! :-)

    SvaraRadera
  14. Underbart! Är med och tävlar så jag kanske kan gå och bjuda med mig min mamma. Vore en rolig grej att få göra tillsammans. Vi gillar båda att laga mat och inspireras..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar