Passion för Mat - mässan för matälskare


Ni missar väl inte Passion för Mat, en matmässa som hålls i Eriksbergshallen i Göteborg 26-28 februari!

Mässan har hållts två gånger tidigare, tyvärr har jag själv missat detta men i år ska jag absolut gå dit, så här går det att läsa på mässans hemsida:

"Passion för Mat är en genuin mat- och dryckesmässa som inspirerar och lockar alla matroade hemmakockar. Det utsökta urvalet av handplockade producenter och råvaror från kvalitetsinriktade leverantörer ger besökaren smak och doftupplevelser utöver det vanliga. I mässans egen Köksskola lär man sig hela tiden något nytt och spännande av Sveriges duktigaste kockar och prisbelönta producenter. En sann upplevelse för alla som gillar att laga mat!"

Leif Mannerström, Alexandra Zazzi och Marcus Samuelsson är några av kockarna som kommer vara med på mässan.

Ostron-EM 2010 kommer även i år att hållas på mässan, kan bli spännande!

Gå in och kika på hemsidan, där hittar du bl a alla utställare. Här ska handlas mat ☺.

Håll utkik på min blogg dom närmsta dagarna för jag kommer att ha en tävling där jag lottar ut ett par biljetter till mässan!!

Kommentarer

  1. Synd som attan att Göteborg ligger så långt borta, hade annars jättegärna gått på mässan.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar