Fazer salmiakchoklad


Mmmmmmm......jag älskar denna chokladen! Vilken härlig salmiaksmak! Denna chokladen har säkert funnits länge men det är först nu som jag har upptäckt den (lite sen kanske:-)
Jag är lakritsfantast sen barnsben men har inte hittat någon choklad med lakritssmak som jag har tyckt varit speciellt god men nu så hittade jag denna. Jättegod! Någon mer som har testat?

Fazer är ju för övrigt en favorit när det gäller choklad, deras Fazer Marianne Crisp är ju också jätteläcker.

Har ni några tips på en god choklad med lakrits eller salmiak smak?

Kommentarer

  1. Jag tycker den här chokladen är riktigt god! :)

    SvaraRadera
  2. Lakrits och choklad är en konstig, men konstigt nog väldigt god kombo!
    Tycker fröken Dill

    SvaraRadera
  3. Den har jag aldrig sett! Vart hittade du den? Choklad och lakrits är ju underbart! :D

    SvaraRadera
  4. Visan ........ finns på Citygross bland annat ;)

    Vilken fin blogg jag hittade nu ;)

    Och angående chokladen så är den OTROLIGT god. Har nog funnits ett bra tag tror jag för jag använder den väldigt ofta i mitt bak. Framförallt när jag gör fluff till tårtor eller till cupcakes :) Magiskt god om man älskar choklad och lakrits :)

    SvaraRadera
  5. Visan, jag köpte den i våran närköpsaffär "Matöppet", har inte sett den på Ica.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar