E-nummerfria nyårsprodukter ifrån Ridderheims


Idag fick jag ytterligare ett paket ifrån Ridderheims, har ju tidigare skrivit om deras e-nummerfria skinka och julskinka. Nu har Ridderheims kommit med vad dom kallar för ett nyårssortiment där allt är e-nummerfritt. Alla produkter jag fick idag är ifrån Jokkmokks Korv & Rökeri och om dom är lika goda som skinkorna var så kommer jag nog bli nöjd :-)

Dessa produkter kommer jag att testa:
  • Vedrökt Fjällbog
  • Jokkmokksrostbiff
  • Fjällpastrami
  • Vedrökt Oxinnanlår
  • Vedrökt Skinkinnanlår
  • Fjällskinka flatrökt
  • Vedrökta revbensspjäll

Oj, vad ska man hitta på att göra med allt kött?? Några tips??

Jag återkommer såklart med smakrecensioner......



Kommentarer

  1. Vilken lyx att få dessa produkter. Är du med i någon testpanel eller likande?

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan man kanske kalla det, dom frågade om jag ville ha och det säger man ju inte nej till :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar