Dörrkrans och smakprov ifrån Glenn Strömberg Collection

Har tidigare gjort en dörrkrans till växthuset (som dessutom fick sällskap av en ljusslinga) och idag var det dags för en dörrkrans till huset. Min första idé var att ha äpplen på den men vid närmare eftertanke så fick det bli röda kulor istället. Tror nog att äpplena blir lite äckliga där ute efter ett tag.



Idag fick jag ett trevligt paket hem till mig. Det innehåll olika produkter ifrån Glenn Strömberg Collection, olivolja, balsamvinäger, två olika pastasåser, paprikamix, spaghetti och tagliatelle. Ska bli kul att testa dessa produkter. Har ju gått och sneglat på dom tidigare i affären men eftersom dom är lite dyrare än andra så har jag istället valt andra märken men.....nu ska det spännande. Får man vad man betalar för?? Jag tror det och hoppas att jag har rätt!! Ikväll får det bli pasta med.....ja, det får ni se :-)

Kommentarer

Skicka en kommentar