Rabattkod på Smakbox för mina läsare

Nu har jag fått min första Smakbox, spännande värre att öppna upp den. Massor med varor, dom flesta nya för mig faktiskt och dom flesta ekologiska, stort plus för det!

Som ni ser på bilderna nedan var det olika drickor, bland annat Capri sun, ekologisk och utan socker vilket gjorde barnen glada ;-) Chips, ingefärspulver, choklad, granola, majskakor (som var riktigt goda!), glutenfria knäckebröd, fond, majs osv.

smakbox

smakbox

smakbox

smakbox

smakbox

Nu kan mina läsare få prenumerera på Smakbox till rabatterat pris, ni får 15% rabatt på eran första Smakbox och är du snabb så får du alltså premiärboxen (som har lite fler varor än normalt) som ni ser på bilden ovan. Ange bara rabattkoden MATOCHODLA när du beställer :-)
  • Smakbox kommer varannan månad. Nästa box med nya överraskningar kommer i början av juni. 
  • Varje Smakbox innehåller ca 15 nya smaker och produkter och kommer till PostNords utlämningsställe.
  • Smakbox innehåller en bra mix av produkter som har noggrant utvalda ingredienser, smaker som överraskar, ekologiska och lokala alternativ och starka nyheter från stora varumärken.
  • Ca-pris i butik är 350-450 kr (premiärboxen har ett värde på 454 kr!)
  • Priset för prenumeration är endast 189 kr varannan månad


Kommentarer

  1. Den ser ju ut att innehålla en hel del kvaliteteprodukter!
    Ha det fint
    /Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar