Kronfågel Deli

Har ni upptäckt Kronfågels Deli sortiment ännu? Eftersom jag är med i Spot and Tell så har jag fått chansen att testa två av produkterna från sortimentet. Meningen är att jag ska testa att tillaga dessa produkter och sedan blogga om dem. De sorter som gäller är smakerna prosciotto/salvia och grillad paprika. Jag var idag iväg och köpte kycklingen och hoppas att jag ska kunna tillaga den som imorgon, återkommer med recept och bilder :-)

Jag har rätt så höga förväntningar på dessa produkter eftersom jag tycker att tillbehören (prosciotto, salvia, paprika) är väldigt goda och medelhavsinspirerande.

På Kronfågels facebooksida kan man vara med och vinna en middag hemma för 8 personer eller produktcheckar. Kika in på deras facebooksida och var med och tävla du också!

Kommentarer