Tävling - vinn produkter från Aromia


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!

Japp, då var det tävlingsdags igen!! Tävlingen är ett samarbete med Aromia.

Denna gången kan du vinna ett paket som är speciellt ihopsatt för denna tävlingen. Paketet innehåller:

- Silverfärgad teburk
- Mango - ett grönt te
- Brända mandlar
- Kaffe med smak av wienernougat
- Popcornkrydda jalapeno

Hur gör man då för att delta? Jo, det är enkelt: gå in på Aromia´s hemsida och räkna ut hur många gröna teér dom har. Lämna ditt svar som en kommentar till det här inlägget.

Vill du har en extra vinstchans så ska du som har en egen blogg länka till tävlingen och Aromia!

Tävlingen pågår under 2 veckor, sista dag är 16 mars kl 19.00.

Lycka till!!!

Kommentarer

  1. Vilket underbart paket!!

    Det finns 20 sorters grönt te på Aromias sida.

    Har länkat till tävlingen här: http://www.annsann.com/2010/03/02/jag-tavlar-3/

    SvaraRadera
  2. Hej Martin!

    Jag fick det till 20 gröna teer!. Är jag helt ute och cyklar tro *skratt*

    Har självklart länkat!

    http://tulipansbakverk.blogspot.com/2010/03/aromia-tavling.html

    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Nu har jag räknat och fick det till 20 st! Jag länkar även på
    www.henriettaspyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Oj vad gärna jag skulle vilja vinna det fina paketet!!
    Aromia har 20 olika gröna teer i sitt sortiment.

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket fint vinstpaket, det skulle vara roligt att vinna!
    Aromia har 20 gröna teer i sortimentet.
    Tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  6. O, smaskens, tyvärr har jag ingen blogg-Men jag älskar mat o dryck, så jag håller tummarna: 20 st fick jag ihop.

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med och tävla om det fina paketet! Om jag har räknat rätt så har Aromia 20 stycken gröna teer i sitt sortiment. Jag har tyvärr ingen egen blogg... Passar också på att tacka för en mycket bra blogg!!

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med o tävla om detta läckra paket! Jag får det till 20 gröna téer! Jag har lagt en länk på min blogg. Håller alla mina tummar! /Anna

    SvaraRadera
  9. Oh vilka nyttiga o härliga priser !!!
    Annorlunda vinst , toppen då måste man prova !!
    Jag får det till 20 sorters grönt te
    Ps tack för en underbar blogg , jag kommer hit fler gånger ,
    lägger nog en länk så att jag hittar.
    Har även lagt en länk till tävlingen !
    www.jeckpot.zoomin.se/blogg.html

    SvaraRadera
  10. Vad kul! Jag tror att det är 20 sorters grönt the i sortimentet.
    Min blog honeysucklesmco.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. JAPP...20 teer fick jag oxå ihop!
    Vill gäääärna bli lycklig vinnare av detta fina paket!

    SvaraRadera
  12. Hej! I denna kyla som aldrig vill släppa taget om Sverige så tycker jag att det var en alldeles utmärkt tävling! Jag fick (precis som dom andra) ihop till 20 st sorters grönt te. Även om jag inte skulle vinna så kommer jag att pröva deras röda Champagne te, det låter gott! Jag har länkat både Aromia och din blogg på min blogg! Tack för en inspirerade blogg! Välkommen att besöka min blogg...http://kreativa-dagar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. Hejsan! Är gärna med och kniper en lott. Svaret är: 20 sorter.

    Skulle bli överlycklig över detta fina paket eftersom jag blivit en riktig te-älskare sedan jag blev av med mitt kaffeberoende, hehe...
    kram
    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Grönt te är både gott och nyttigt så det är klart att jag vill vinna. Aromia har 20 olika sorters grönt te!

    badankan1 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej, jag vill vara med och tävla och fick det till 20 olika sorters grönt te.
    Jag länkar från min blogg i högermenyn.

    SvaraRadera
  16. Härligt paket!
    Jag hittade 20 olika sorters grönt te! Och länkade även från min blogg här:

    http://madeleneklund.blogg.se/2010/march/ny-tavlingd.html

    SvaraRadera
  17. Hejsan!
    Rätt svar är : 20 st

    Om jag vinner ska jag ha en " tekväll " med mina tonårsdöttrar // Mvh Gunilla

    SvaraRadera
  18. Jag fick det oxå till 20 st! *nu ska jag hålla tummarna i 2 veckor att jag vinner* :D
    Har oxå länkat på http://vanillaskykitchen.blogspot.com/

    SvaraRadera
  19. Åh, te som är så gott, klart jag vill vara med och tävla! Jag fick det till 20 olika sorter på Aromias hemsida. Håller tummarna!
    /Malin malinkinberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. det här vill jag inte missa...aromia har jättefina grejer. Jag länkar till tävlingen i sidomenyn.

    rätt svar är 20 sorter

    SvaraRadera
  21. hej!

    Aromia har 20 st gröna teer.

    Kul att du har så roliga tävlingar :) hoppas på att man vinner.

    Ha en fortsatt bra marsdag!
    //Alexandra

    SvaraRadera
  22. vilket fantastiskt paket, det vattnas i munnen och kurras i magen!
    jag kunde hitta 20 sorter av det gröna teet!
    jag har även passat på att länka i min blogg:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/march/16-mars-te-kaffe-mm.html
    ha det bäst! Clea

    SvaraRadera
  23. Vilket undebart paket!! Jag får ihop 20 gröna tesorter!

    SvaraRadera
  24. Kart att man vill vinna detta fina paket. Har räknat till 20 st Gröna tesorter.

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med. Verkar spännande! Svar: 20 st gröna tesorter.

    Länkar: http://turkost.blogspot.com/2010/03/paket.html

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  26. marianne eriksson5 mars 2010 kl. 11:36

    Hallå där!
    Räknat framlänges och baklänges blir det 20 st gröna teer på Aromias hemsida.

    "Att brygga teer rätt
    är inte alltid lätt,
    men om jag bara övar
    och sedan ofta prövar,
    hittar jag nog ett sätt."

    SvaraRadera
  27. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  28. Kan inte annat än hålla med dom andra. 20st underbara gröna teér är vad jag också hittar!
    Ha en bra helg, med mycket sol. Önskar Anna i Norr
    Länkar även på min blogg
    http://levalivet-ipite.blogspot.com/

    SvaraRadera
  29. På aromias sida hittade jag 20 gröna tesorter.

    Har även länkat på min blogg: http://bakut.blogg.se/

    SvaraRadera
  30. 20 st olika sorter med grönt te.

    Jag har länkat: http://saraprovarlyckan.blogg.se/2010/march/16-mars-special-paket-fran-aromia.html

    och håller nu tummarna :)

    SvaraRadera
  31. 20 gröna teer
    mvh Carina
    carinagneupel@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej Jag deltar gärna!! Grönt te som är såå gott, det hade de gott om, 20st!! :) kram Välkommen till mig du oxå, utlottning pågår!

    SvaraRadera
  33. Fick också det till 20 st nyttiga gröna tesorter! :-)

    SvaraRadera
  34. Trevligt paket man kan vinna :)
    Är gärna med.
    Det finns 20 sortes gröna teèr

    Har länkat här --->
    http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/march/tavling-hos-mat-odla.html

    Hoppas på tur , ha en fin dag oxå! :D // Kramis

    Mejl ; kranglig_konstig@live.se

    SvaraRadera
  35. Vilket fint vinstpaket du har till utlottning!
    Aromia har 20 gröna teer i sortimentet.
    Nu håller jag tummarna :)

    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Svar: 20 st gröna teer.
    Länk: http://saraotto.se/index.php/2010/03/06/tavlingar/

    SvaraRadera
  37. http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-gott-paket-16-mars.html

    SVAR: 20 st mumsiga gröna teer.. jammi jammi

    SvaraRadera
  38. Hej! Vill gärna vara med och tävla, och fick precis som så många andra ihop till 20 st gröna teer hos Aromia.

    SvaraRadera
  39. O vilken underbar tävling klart jag vill vara med..Det finns 20 sorters grönt te på Aromias sida.

    puss i påsk

    SvaraRadera
  40. Så där ja, då har jag räknat o kommit fram till att Aromia har 20 st gröna tesorter.

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med!
    Totalt tjugo sorter grönt te
    finns det.
    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/03/16-mars-vinn-produkter-fran-aromia.html

    SvaraRadera
  42. Jag vill också tävla!

    Aromia har 20 sorters grönt te =)

    Har länkat till tävlingen här:
    http://weronicamellqvist.blogg.se/tavlingar/2010/march/produkter-fran-aromia.html

    SvaraRadera
  43. 20 stycken gröna teer finns det på Aromia.
    Ett mycket trevligt och efterlängtat vinstpaket.

    SvaraRadera
  44. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med att tävla.Hmm jag fick det till 38. Om det är fel så får jag väl skylla på att jag är superkass i matte.(varför har jag hittat fler än de andra. Japp det var mitt svar.
    Länkar till tävlingen http://dromoverklighet.blogg.se från min blogg.
    Mvh Ulrika

    SvaraRadera
  45. Vill gärna vara med och tävla och jag får det till 20 st gröna teér-

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-ett-smaskigt-paket.html

    Håller tummarna

    Kram Linda

    SvaraRadera
  46. Jag räknade till sammanlagt 20 teer!
    Vill gärna delta utlottningen av ditt lyxiga Aromia-paket!
    Hälsningar från Anna
    (Anna.Svensson@ki.se)

    SvaraRadera
  47. Hej jag är gärna med och tävlar.

    Svaret är = 20 stycken

    Här länkar jag:
    http://lindet.blogg.se/2010/march/jag-vill-vinna.html

    Håller tummarna =)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  48. hejsan jag är med.

    Svaret är = 20 stycken

    mvh jimmy
    grob_flyer@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. glömde förresten min mail...

    fors_linda@hotmail.com

    kram linda

    SvaraRadera
  50. HEJ! JAG ÄR MED! SVARET ÄR 20.

    MVH SANKO
    sandra_fors93@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag fann 19 gröna teer och ett blandte av grönt och svart.
    Har ingen blogg.
    Är en teälskare av stora mått

    SvaraRadera
  52. Mmm, TE!

    Det finns 20 gröna te-sorter :)

    erika.femzen@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej,
    Hittade 20 st olika gröna te sorter.
    Här är min blogg.
    http://marianova.com/users/megan27

    SvaraRadera
  54. Hej! Vilken braaaaa tävling!!
    Det finns 20 gröna teer på Aromia.se
    Ha en underbar dag!
    Kramar Natalie

    natalie_ekstedt@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Hittar 20 sorters grönt te och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/03/tavla-om-produkter-fran-aromia.html

    SvaraRadera
  56. Hej!
    Jag får de gröna teerna till 20 stycken varje gång jag räknar :-)

    SvaraRadera
  57. Kan det vara 20 st? Inte alla som jag skulle vilja smaka men de flesta verkar goda.

    SvaraRadera
  58. Oj, jag tror kommentaren försvann... Jag har också räknat till 20 st och har länkat för en extralott:

    http://evamar.blogg.se/2010/march/te-kaffe-mm-16-mars.html

    SvaraRadera
  59. Jag är med ^^
    Det är 20 olika sorters grönt te på deras sida. :)

    http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2010/march/te-mm.html

    SvaraRadera
  60. Jag är gärna med och tävlar!

    Jag hittar 20 sorters the.

    Ha en fortsatt härlig söndag.

    SvaraRadera
  61. jag vill va med! :)

    jag hittade 20 sorters grönt té.
    vem betalar förresten frakten?

    har länkat: http://nnks.blogg.se/public/2010/march/tavling-16-mars.html#comment

    SvaraRadera
  62. 20 stycken gröna te finns det:)
    Trevligt paket, bra kombination! :)

    SvaraRadera
  63. Jag chansar på 20 stycken. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  64. Åh vilken rolig tävling!
    Jag älskar både kaffe och te.

    Det finns 20 olika sorter av de gröna teét.

    SvaraRadera
  65. Jag har räknat och får det till 20 stycken olika gröna te sorter.

    Har också länkat:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-te-kaffe-mm-163.html

    Hoppas på tur! ♥
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  66. Hej !

    Svar:Det finns 20 olika sorter

    lenamarb@gmail.com

    SvaraRadera
  67. DEt finns 20 sorter.
    länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  68. ja,20 sorters GRÖNT te hittade jag!
    vill gärna vinna detta härliga "mys-paket"!!!
    HAR tyvärr ingen blogg men hoppas på tur ändå!!

    SvaraRadera
  69. Är också med och provar lyckan :)
    svaret är: 20 sorter.

    Och här är min mail:
    ragnhild.winbck@telia.com

    Kram

    SvaraRadera
  70. Hej!
    Jag har räknat till 20 olika sorters gröna teer.

    SvaraRadera
  71. Vilken underbar vinst! De har 20 stycken gröna teer!

    SvaraRadera
  72. Hej!

    Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om denna lyxiga vinst och även jag fick det till 20 st gröna teer.

    Jag har även länkat här: http://jenniahlgren.blogspot.com/2010/03/tavla-om-aromia-paket.html

    Kram Jenni

    SvaraRadera
  73. 20 olika sorter finns det

    Jag har länkat till tävlingen här: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/march/paket-fran-aromia-16-mars.html

    SvaraRadera
  74. Tänk om man kunde ha lite tur och få ett sådant här spännande paket i lådan!

    Jag hitta 20 st.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  75. Jag tror att man kan säga att Aromia har 3 olika gröna teer varav en är en blandning. Sencha från Japan, Gunpowder (Kina) och en blandning av Chun Mee, Gunpowder och Sencha Makato te.

    SvaraRadera
  76. Hej!
    Jag vill också vara med och tävla om detta fina pris.
    Det finns 20 olika smaksatta teer, men de består av 3 olika grönt-te-sorter, nämligen Sencha, Gunpowder samt en blandning av Chun Mee, Gunpowder och Sencha Makato. Så nu har jag helgarderat mitt svar ;)

    /Anna
    kiepaz(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Jag är gärna med, såhär i sista sekunden ;o)

    Har länkat på min blogg: http://tovis88.wordpress.com/2010/02/28/885

    och svaret på frågan är: 20 teer.

    Hoppas innerligt på tur!!
    Kram / ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  78. Hallå där!!
    Jag hänger gärna på, svaret du letar efter är 20 stycken.

    Hoppas på tur!!

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    Ps: Lägger till din blogg på bloglovin. Hoppas att det e oki??

    SvaraRadera
  79. Hej
    Höll visst totalt att missa denna tävling, jag vill ju naturligtvis vara med länkar även i högerspalten på min blogg.
    Det är ca 20 st olika gröna teer.

    SvaraRadera
  80. Oj, vilket vinstpaket!! Här håller jag tummar och tår! Det finns 20 sorters grönt te.
    = )

    SvaraRadera
  81. Heeeej!Dom har 20 st gröna teér!
    hoppas,hoppas,hoppas :D


    klevmarken_92@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. hej,är gärna med och tävlar!!!det finns 20st gröna teer!!!

    godistjejennr1@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar