Sammanfattning av bloggåret 2017

Dagen innan nyårsafton och det kanske är dags att sammanfatta mitt bloggår :-) Med hjälp av olika verktyg som tex Google Analytics så kan ju vi bloggare få fram statistik över bloggen vilket ju är himla bra och kul.

Totalt har jag gjort 206 inlägg i år. Mer än ett inlägg varannan dag vilket jag tycker är bra. Svårt att hinna med mer faktiskt när man som jag arbetar heltid med annat. Jag skriver som mest under våren vilket ju hör ihop med mitt odlande, det är ju då det händer som allra mest i trädgården, ljuset kommer tillbaka dvs det är enklare att få till bra matbilder mm.

Topp 5 lista på mina populäraste inlägg kommer här:

  1. Mannerströms skagentoast (ligger klart i toppen av mest besökta inlägg)
  2. Lammstek med rosmarin, vitlök, citron och himmelskt god sås
  3. Himmelskt god köttgryta (gammalt recept från 2010 som håller än, gamla bilder dock, måste uppdatera ;-)
  4. Långlagad skinkstek i Crock pot
  5. Bondbönor - odling, skörd och tillagning (kul att detta inlägg ligger på topp 5!)

populäraste inläggen 2017
Populäraste inläggen under 2017.

Extra kul tycker jag att ni gillar inlägget om bondbönor. Älskar ju att blogga om mitt odlande och hoppas kunna göra det mera under nästa år.

Nu en fråga till er, vad saknar ni på bloggen? Vad vill ni läsa mer om? Tipsa mig gärna i kommentarsfältet!!

GOD FORTSÄTTNING OCH GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer