Hagel, taco och fotbollsträning

Ja, då var även denna helgen snart slut! Tiden springer iväg men vi har hunnit med en del ändå. Grejat i trädgården, skördat, slängt ut sista tomaterna från växthuset mm. I fredags haglade det faktiskt här i Göteborg, jättemycket hagel kom det och det låg kvar ända till lördagen, otroligt vilket konstigt väder vi har nu för tiden....



 När haglet kom i fredags så hade vi precis ätit upp vår mat som bestod av tacos, ja, det var ju fredag ;-) Fick ett härligt paket från Santa Maria som innehåll lite godsaker som vi ju var tvungna att testa. Nya kryddpåsar som passar till lax och kyckling, tortillabröd, tacochips mm. Tycker verkligen Santa Maria är helt rätt ute när de tar bort alla tillsatser och socker ifrån sina kryddpåsar, tummen upp för det!!


Jalapenon var lite för stark för min smak men salsan var smarrig!




Detta är ett pressutskick som jag inte får något betalt för att skriva om och jag skriver alltid ärligt vad jag tycker om produkter jag väljer att blogga om.

Min son i mitten med Sverigetröjan och gråa byxor.

Idag söndag har barnen haft sina träningar, min dotter tränar gymnastik och min son hade sin andra fotbollsträning. De är ju så söta småttingarna när de springer efter bollen, alla på en boll liksom 💕

Nu tar vi det lugnt resten av kvällen och förbereder oss för veckan som kommer.



Kommentarer