torsdag 22 september 2016

Sponsrad video - Fiskelyckas

Äter ni fisk ofta?? Får erkänna att jag är rätt så dålig själv på att få in fisk några gånger i veckan även om jag verkligen älskar fisk och då framför allt lax. Precis som Tina säger i videon nedan så är det ju himla enkelt att tillaga fisk. Man ska inte krångla till det med fisken utan enklast är godast.

Jag brukar antingen steka fisken rakt upp och ned med salt och peppar eller så kör jag den i ugnen med någon god gräddig sås över eller så gör jag en god soppa! Tänk ugnsbakad torsk med äggsås och färskpotatis, så himla gott!

Det man ska tänka på när man tillagar fisk är att inte överkoka den, finns inget värre än torr fisk.... Nej, var inte rädd för att ta den tidigt. Vill du ha fler goda recept så kika in på Findus.se där Tina har en del recept!




Sponsrat inlägg

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar