fredag 20 november 2015

Sponsrad video - köket som statussymbol

Ja, har köket blivit en statussymbol? Ja, för vissa är det nog så eller vad tycker du? För mig är köket viktigt, inte för att det måste vara ett dyrt kök med massor av käcka lösningar utan för mig är det viktigt att det är praktiskt, mysigt och snyggt.

Köken idag är ju en stor del av husets inredning. Oftast är köket med i en öppen planlösning tillsammans med vardagsrummet och syns ju då väldigt bra. Givetvis vill man då ha snygga luckor, fina vitvaror osv, inget konstigt alls tycker jag. Köket blir en del av vår personlighet, kanske framför allt för oss som älskar matlagning :-)

I videon pratar dom ju om dom 5 viktigaste sakerna i ett kök. Det är nog olika för varje familj men för mig ser det ut så här:

  • Mina knivar
  • Min kaffebryggare
  • Mina stekpannor och grytor
  • Min Crock-pot
  • Kylskåpet
Kolla in videon nedan där Martina och Mogge pratar om köket som statussymbol, mycket intressant!



I samarbete med IKEA

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar