Panerad fisk med remouladsås (LCHF)

Ja, då var årets sommarsemester över för den här gången och idag var jag tillbaka på jobbet. Vad ska man säga om den här sommaren då?? Kall och blåsig.....tur att vi fick sista veckan iallafall, den var ju helt ok. Ja, ja, inget att gnälla över nu, vädret kan vi inte påverka ;-)

Lite mat istället! Idag gjorde jag panerad fisk med remouladsås. Barnen fick kokt färskpotatis från trädgården och jag fick stekt squash med tomater och basilika. Så himla gott och barnen åt massor :-)

panerad fisk med remouladsås

Receptet har jag lagt ut sedan tidigare och du hittar det HÄR. Skillnaden denna gången är att jag började med att vända fisken i pofiber, sedan ägg och mandelmjöl. Fisken jag använde idag var långa. Jättefin vit och fast fisk.

Ha en skön måndagskväll!



Kommentarer