Kycklinggryta i Crock poten (igen) och uppladdning för mellomys!

Vi har haft sjukstuga här så gott som hela veckan men nu börjar vi piggna till här hemma. Jag har suttit i frisörstolen i nästan 4 timmar idag men innan jag åkte iväg i morse så laddade jag Crock poten med ingredienser för min populära kycklinggryta som jag bloggat om tidigare. Receptet hittar du HÄR och jag har uppdaterat inlägget med lite nya fräscha bilder, dom gamla var tråkiga och tagna i mörker ;-)

Kycklinggryta med kokosmjöl och broccoli.

När jag kom hem var det lagom att fylla på grytan med lite kokosmjölk och sedan var det dags att äta. Har också hunnit förbereda lite gott till kvällens melodifestival för den måste man ju kika på. Håller såklart på Måns, hans låt är bäst. Vem håller du på?? Återkommer med recept på mellomyset men kan berätta att den i alla fall innehåller den här goda chokladen:

Så himla god!

Ha nu en skön lördagskväll så hörs vi imorgon!




Kommentarer