Magsjuka och julklappar

God fortsättning på er! Här har det varit tyst några dagar eftersom hela familjen har legat i magsjuka senaste dagarna. Det började i måndags kväll då lillkillen började kräkas, han höll på hela natten men var pigg nästa dag som ju var självaste julafton vilket ju var tur. Allt var bra och vi andra trodde att vi klarat oss men icke sa Nicke, vid lunchtid på juldagen så satte det igång, både jag, sambon och Isabella började kräkas. Usch, det är ju så jäkla vidrigt att spy och att samtidigt försöka ha koll på ett friskt barn och ett sjukt barn det är inte lätt. Nu ligger vi här och börjar sakta men säkert komma tillbaka till det normala men det går långsamt långsamt.......


Tänkte i alla fall visa några av julklapparna som jag fick. Jag hade ju önskat mig ett stativ till min kamera och det fick jag också :-) Jamie Olivers kokbok Mat för hela året hittade också hit och så hade jag önskat mig de ursnygga tallrikarna ifrån Mateus vilket jag också fick, måste ha varit snäll i år ;-)

Nej, nu blir det viloläge på soffan igen ;-)

Kommentarer

  1. Vilken otur med magsjuka, men vilken tur att alla var pigga på julafton!
    Härligt med ett kamerastativ, vi har ett men jag är dålig på att använda det... kanske ska plocka fram det och öva lite. :)
    God fortsättning på julen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar