Söndag igen och längtar redan efter nästa helg!

Sitter här i soffan och glor på datorn. Har precis kört ett träningspass här hemma och ätit lunch. Sitter och kollar ut och vet att jag borde gå ut och förberedda vitlöksbädden men.....nej, vädret är inget vidare och tänker att de kan vänta tills nästa helg men......nej, det kan det inte kommer jag på då eftersom nästa helg är jag inte hemma :-)

Nej, då ska jag nämligen iväg till Falkenbergs strandbad med ytterligare 164 tjejer på något som kallas "Boozt". Det är bland annat Annika Sjöö som har anordnat detta och det är ett slags hälsoevent kan vi nog kalla det. Det blir kostföreläsning, träningspass, hudvårdsskola, naglar/hår, minimässa, spa, middag mm mm. Ska bli så himla kul och verkligen välbehövligt för mig att komma bort litegrann ;-)

Nej, jag får nog ta mig i kragen och gå ut och förbereda den där vitlöksbädden ;-)


Kommentarer

  1. Vad kul med sådan hälsoevent! Berätta mer sedan hur det gått! :)
    Ha en fin kväll!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera

Skicka en kommentar