Ledig dag och test av Kiviks fruktdryck


Onsdagar betyder ledig dag för mig numera, eller ledig och ledig, föräldraledig rättare sagt ;-) Nu har jag iallafall kört stora tjejen till skolan, lillkillen tar just nu sin förmiddagslur så mamma kan få en liten stund framför datorn med en kopp kaffe, härligt! Till frukost blev det min favorit just nu, hemgjord müsli med kesella och bär, gott, gott. Köpte torkade mullbär i lördags när vi var i Saluhallen och dom fick också åka ner i skålen, riktigt goda faktiskt, lite lakritssmak.


Fick ett paket häromdagen med några smakprover på Kiviks fruktdrycker, dels en produkt som dom kallar "Naturens bästa" med smak av blåbär och granatäpple. Dom här testade jag själv och dom var riktigt goda, inget tillsatt socker utan bara fruktjuice. De andra som fanns i paketet var fruktdrycker som tidigare bara funnits i stora paket, numera finns dom i små "festis" paket, lagom att ta med på utflykt osv. Dessa testade Isabella och hon tyckte dom var jättegoda. Jag föredrar dock "Naturens bästa" eftersom dom inte hade något tillsatt socker :-)

Nej, nu ska jag surfa runt på lite andra bloggar, ha en go dag!!

Provsmakning i samarbete med Kivik.

Kommentarer