Grillpremiären avklarad!


Ja, vi grillade faktiskt i lördags. Stod ute mitt i smällkalla kvällen och grillade några köttbitar och majskolvar. Kallt? Ja självklart, men det var det värt! En liten känsla av sommaren fick vi sedan när vi åt köttet och majskolvar ihop med bakad potatis. Mmmmm ;-)



Ja, nu blir det inte så mycket matlagning för mig under någon vecka framöver. Jag ska nämligen operera bort mina halsmandlar imorgon och efter det så är det flytande som gäller ett tag. Övriga familjen måste ju självklart äta, det kanske kan dyka upp något recept iallafall ;-) Har några recept på lager som kommer in här under veckan men efter det så får jag återkomma när jag börjat äta fast föda igen.

Ha de så gött så länge!

Kommentarer

  1. Nu blev jag riktigt riktigt avundsjuk på er. Guud vad gott med grillat!

    SvaraRadera
  2. Gud så gott och så härligt att stå ute i snön och grilla i en "riktig" grill. Får kanske ta och plocka fram vår lägenhetsgrill nån dag...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar