Och så var det fredag igen...


Härliga, härlig fredag, du är så välkommen! Den här veckan har varit lååååång och jag har varit riktigt trött, går och drar på en förkylning som inte riktigt bryter ut men som ändå har gjort mig väldigt trött. Igår blev jag dock riktigt uppiggad. Jag var nämligen på tastecasting med Santa Maria. Vi var ett gäng med bloggare som hade en riktig trevlig kväll. Jag kommer under helgen göra ett längre inlägg om detta där jag förstås lägger upp en del bilder också.

På söndag blir det till att besöka Tjolöholms slott´s julmarknad för första gången. Ska bli riktigt mysigt :-)

Men idag är det som sagt var fredag och jag sitter och funderar på vad jag ska laga för mat. Antingen blir det pasta och kyckling eller så blir det till att testa någon av produkterna ifrån goodiebagen som jag fick igår.......hmmmm, ja, vi får se vad det blir. Vad äter ni andra ikväll??

Vill ni ha lite tips, något som kan ersätta dom klassiska tacosen, så kan jag rekomendera det här receptet:
Tortilla fyllda med bönsallad och fajitakryddad kyckling.


Kommentarer

Skicka en kommentar