Jag vann presentcheckar........


Jag hade turen att vinna presentcheckar ifrån Skånemejerier härom veckan när jag var inne och tävlade hos Kardemummagumman. Jag har i ett tidigare inlägg berättat att jag har testat deras Äkta vaniljyoghurt med Hallon och Choklad smak.

Denna gången passade jag på att testa två av dom andra smakerna, Citrus och Blåbär. Citrusen hade en riktigt fräsch smak av både apelsin och citron, den tyckte jag mycket om. Resten av familjen tyckte blåbärssmaken var godast. Då har jag nu testat alla smakerna utan den som bara består av vanilj, tyckte nog hallonyoghurten var godast.



Har ni andra testat ännu, vilken föredrog ni??

Kommentarer

  1. GRATTIS! Visst är det skoj när man vinner en tävling :) Man blir så överraskat glad :)

    SvaraRadera
  2. Den med citrussmak är helt underbar, den fick toppbetyg av mig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar